Кияни обрали туристичний бренд міста
Кияни обрали туристичний бренд столиці.
Згідно даних інтернет-голосування, перемогла робота «Київ – місто, де все починається», яка набрала понад 9 тисяч голосів. Логотип складається з чотирьох символів-легенд і слогана. Крапля - це Дніпро, який знаменує легенду заснування міста, каштан - символ зеленого міста та центральної вулиці Хрещатик, купол – древні храми столиці, а сердце характеризує Київ як місто любові і гостинності.
Конкурс «Логотип та стиль міста Києва» було розпочато у жовтні 2011 року.
На першому етапі конкурсу надійшло 130 робіт. Професійне журі, до складу якого увійшли дизайнери та викладачі київських навчальних закладів, відібрало з них 10 зображень. Після доопрацювання авторами, вказані 10 логотипів вийшли у другий тур, який розпочався 6 лютого 2012 року. Роботи було розміщено на окремій сторінці, де за них мали змогу проголосувати всі охочі авторизовані користувачі соціальних мереж. Крім того, бажаючі голосували надсилаючи СМС-повідомлення.
Червоногородський водоспад найпотужніший та найбільший водоспад рівнинної України
Червоногородський 16-метровий водоспад має чотири каскади. Це найпотужніший та найбільший водоспад рівнинної території України.
Кам'яне село вважають одним з незрозумілих чудес світу
Кам'яне село вважають одним з незрозумілих чудес світу - тільки природа або вищі сили могли створити такий феномен: прямо посеред лісу загубилися...
В Україні знаходиться найбільший у світі штучний ліс
Штучний ліс було висаджено на Херсонщині аби зупинити пустелю Олешківські піски (до слова теж найбільшу Європі)