За час реставрації традиційні вагони змінили свій колір, рапортує КП Киевспастранс.
ВАТ Київський завод електротранспорту під час ремонту поправили гальмівну і гідравлічну системи, замінили колеса, відремонтувати тяговий привід, пантограф, каркаси кузовів вагонів, замінити обшивку, а також замінити електрообладнання, системи захисту, зв'язку та сигналізації.
Все разом це обійшлася столиці у 430 тисяч гривень.
Крім того, історичні вагони поміняли свій колір, ставши білими з синім дахом.
Біля входу і виходу встановили інфотаблички, а також біля кас фунікулера, які продубльовані й англійською мовою.
Перший фунікулер в Україні був споруджений в Одесі в 1902 році. Другий - у Києві в 1905 році. Київський фунікулер являє собою систему, що йде від Подолу до Верхнього міста в Києві.
Фунікулер вважався трамвайним маршрутом і мав номер ще до середини 1930-х.
Щороку цей вид транспорту перевозить 2,8 мільйони пасажирів, серед яких чимало туристів.
Українське лікувальне озеро Кунігунда ніколи не замерзає і дозволяє відчути невагомість
Озеро Кунігунда - це соляне озеро, концентрація солі в якому досягає 146-150 %, а вода в цих місцях має підвищену концентрацією брому. Кунігунда...
Червоногородський водоспад найпотужніший та найбільший водоспад рівнинної України
Червоногородський 16-метровий водоспад має чотири каскади. Це найпотужніший та найбільший водоспад рівнинної території України.
Затоплена церква у Ржищеві - оповита легендами
Складно повірити, але колись на тому самому місці, де нині розлилося водосховище, розташовувалося мальовниче українське село Гусинці.