У найближчу декаду український туристичний ринок може змінитися до невпізнання
У найближчу декаду український туристичний ринок може змінитися до невпізнання - Кабмін затвердив стратегію розвитку туризму і курортів до 2026 року. Нововведення розділять на п'ять напрямків: безпека туристів, нормативно-правова база, туристична інфраструктура, людські ресурси та маркетинг туризму. "Сегодня" дізналася, які нововведення чекають мандрівників і внутрішній туризм в цілому.
ПРОФІТ. Як стверджують автори, втілення туристичної стратегії може внести істотний внесок в зміцнення української економіки: "Сфера пов'язана з діяльністю понад 50 галузей Загальна кількість робочих місць, які прямо чи опосередковано стосуються туризму, становить 11%". Плани на найближчі пару років амбітні: до 2019-го кількість іноземних туристів хочуть збільшити в 1,5 рази - до 19-20 млн на рік (в 2015-му становила 12,9 млн), кількість туроб'єктом - до 10,2 тис. (Було 6,8 тис.) І робочих місць - до 132 тис. (88 тис замість). Крім того, надходження до місцевих бюджетів хочуть збільшити в 2 рази - до 74,2 млн грн (37,1 млн в 2015-му), а надходження до держбюджету - до 3,4 млрд грн В (з 1,71 млрд).
"Також передбачається збільшення витрат туристів під час подорожей по Україні до 80 млрд до 2026 року і збільшення обсягу капітальних інвестицій в турсфери до 6,6 млрд грн на рік", - відзначають автори концепції. Гроші на розвиток планують брати з держбюджету, місцевих бюджетів, міжнародних кредитів і у інвесторів. Правда, ціна питання поки під питанням - кажуть, суми будуть вважати в залежності від конкретних завдань і передбачених в держбюджеті коштів.
ЩО ЗМІНИТЬСЯ. Так, для безпеки іноземних туристів пропонує створити гарячу лінію, де їм буде надавати необхідну консультацію і приймати скарги. Також поговорять про спрощення отримання віз для іноземців.
«Зараз все візи коштуватимуть $ 65 (до квітня 2017 коштували $ 85 - .. Авт), отримати їх можна буде протягом п'яти днів (зараз термінову візу роблять протягом 10 днів - .. Авт). Тепер можна буде пройти співбесіду по скайпу з . консулом і надіслати поштою документи в посольство Також близько 50 країн мають право отримати візу прямо в консульських пунктах в наших аеропортах », - говорить начальник управління туризму і курортів Іван Ліптуга Мінекономрозвитку.
Щоб активніше залучати інвесторів і туристів, пропонують підготувати каталог інвестпроектів наших курортів, брати участь в міжнародних ярмарках і виставках. . «Зараз Україна представлена на виставках завдяки середньому і малому бізнесу, які скидалися на оренді площа Наприклад, стенд 50 кв м коштує близько 50 тис євро А поруч стоїть стенд Туреччини в 10 тис кв м -..... Який тут уже конкуренція ? » - каже Ліптуги.
Саме для підвищення конкурентоспроможності української туристичний продукт обіцяє розробити маркетингову стратегію бренду України, створити мережу регіональних турбренд (міста, області, курорти) і запустити на кілька мовах порталу "Завітайте до України". Для цього в бюджеті на 2017 рік-й 31 заклали млн грн. "І це вперше за кілька років Але знову-таки в перекладі це трохи більше $ 1 млн Для порівняння: Грузія щорічно виділяє на рекламу, прес-тури та виставки $ 20-25 млн!"., - говорить директор Центру туристичної інформації Володимир Царук.
Також туристична галузь пропонує розділити на секторах і займатися їх плановим розвитком в залежності від пріоритетності для країни. Серед таких: міський, зелений, сільський, етнічний, культурно-пізнавальний, подієвий, медичний, гастрономічний, релігійний, гірський, пригодницький, науковий, круїзний туризм і навіть шопінг.
«Пріоритет для нас зараз є діловим туризм. - люди, які приїжджають на конференції і по бізнесу Ще один пріоритет - молодіжний туризм А саме -. Мандрівників, які прилітають на нових лоукост, - пояснює Царук. - Ну і, звичайно ж, не можна забувати про оздоровчому і зелений туризм - сфери, які є сьогодні дуже перспективним, але нерозвиненим ».
Зірки за бажанням. Працівники турбізнес теж торкнеться нововведення: стратегія передбачає скасування ліцензій для туроператорів і право готелів добровільно (зараз зобов'язані) визначати свою категорію. «Замість ліцензій буде реєстр (туди можна буде потрапити, виконавши певні вимоги і бути виключеним за порушення. - Авт.), - пояснює Володимир Царук. - Готелі зможуть самі подавати заявку на кількість зірок, але" присуджувати "їх будуть гості і громадськість - це повинно послабити тиск на бізнес ».
Контролювати все буде національна туристична організація: вести статистику і відповідати за координацію учасників ринку. Також можуть заробити держкадастр курортних територій та природних лікувальних ресурсів.
Фортеця Меджибіж одна з найбільших і найдавніших фортифікаційних споруд України
Меджибізький замок – легендарне давньоруське укріплення, що успішно протистояло татарським навалам. Місто розкинулося на високому лівому березі...
Бакота – один з найбільш недооцінених туристичних об’єктів України
Бакота – один з найбільш недооцінених туристичних об’єктів України. Попри те, що вона входить до більшості туристичних рейтингів України, про неї...
Кам'яне село вважають одним з незрозумілих чудес світу
Кам'яне село вважають одним з незрозумілих чудес світу - тільки природа або вищі сили могли створити такий феномен: прямо посеред лісу загубилися...