Новий етап промокампанії Україн
У листопаді міжнародні телеканали почали інформаційно-роз'яснювальну кампанію з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року.
Кампанія триватиме в листопаді і грудні. При цьому велика частина відеоматеріалів вийде в ефір на початку грудня - під час проведення жеребкування. На каналах транслюватимуться так звані «тижні України» з тематичними сюжетами, з підготовки до Євро-2012.
Загалом, кампанія пройде на 6 міжнародних телеканалах - CNN, BBC World News, National Geographic Channel (Nat Geo Wild), FOX, Sky Sports і SkyNews - загальна потенційна аудиторія яких складає більше 2544 млрд людей і охоплює Європу, Африку, Азію, Австралію , Північну і Південну Америки, а також Близький Схід.
Переважна більшість відеороликів має хронометраж 30 сек. Це з одного боку дозволить вмістити в них основні меседжі, а з іншого - не перевантажувати глядача інформацією і утримати його увагу протягом всього показу. Також передбачається розміщення роликів хронометражем 5, 10 і 60 секунд. Короткі відеовставки повинні нагадувати глядачеві про Україну, намагаючись потрапити в пам'ять ємними слоганами, хвилинні - надавати більше інформації тим, хто її потребуватиме.
Намагаючись добратися не тільки глядача, а й потенційного туриста, всі відеоролики розміщуються в найближчий до спортивних, туристичних або інформаційних програм проміжок часу.
Кам'яне село вважають одним з незрозумілих чудес світу
Кам'яне село вважають одним з незрозумілих чудес світу - тільки природа або вищі сили могли створити такий феномен: прямо посеред лісу загубилися...
Шолоховський водоспад виник ще у мезозойську еру
Шолоховський водоспад у народі відомий під назвою «Червоне каміння».
Цілющі води «Української Швейцарії»
Цілющі води «Української Швейцарії» В мальовничій гірській долині, залитій сонячним промінням, беруть свій початок цілющі джерела Східниці.