Новий етап промокампанії Україн
У листопаді міжнародні телеканали почали інформаційно-роз'яснювальну кампанію з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року.
Кампанія триватиме в листопаді і грудні. При цьому велика частина відеоматеріалів вийде в ефір на початку грудня - під час проведення жеребкування. На каналах транслюватимуться так звані «тижні України» з тематичними сюжетами, з підготовки до Євро-2012.
Загалом, кампанія пройде на 6 міжнародних телеканалах - CNN, BBC World News, National Geographic Channel (Nat Geo Wild), FOX, Sky Sports і SkyNews - загальна потенційна аудиторія яких складає більше 2544 млрд людей і охоплює Європу, Африку, Азію, Австралію , Північну і Південну Америки, а також Близький Схід.
Переважна більшість відеороликів має хронометраж 30 сек. Це з одного боку дозволить вмістити в них основні меседжі, а з іншого - не перевантажувати глядача інформацією і утримати його увагу протягом всього показу. Також передбачається розміщення роликів хронометражем 5, 10 і 60 секунд. Короткі відеовставки повинні нагадувати глядачеві про Україну, намагаючись потрапити в пам'ять ємними слоганами, хвилинні - надавати більше інформації тим, хто її потребуватиме.
Намагаючись добратися не тільки глядача, а й потенційного туриста, всі відеоролики розміщуються в найближчий до спортивних, туристичних або інформаційних програм проміжок часу.
В Україні знаходиться найбільший у світі штучний ліс
Штучний ліс було висаджено на Херсонщині аби зупинити пустелю Олешківські піски (до слова теж найбільшу Європі)
У Чорному морі є свій "Бермудський трикутник"
У Чорному морі, біля берегів України є свій Бермудський трикутник. Де так само з незрозумілих причин гинуть кораблі та зникають літаки. Вчені...
Найвисокогірніша будівля України, в якій жили й працювали люди
На карпатській горі Піп Іван в Івано-Франківській області досі збереглися руїни старої астрономічної і метеорологічної обсерваторії під назвою...