Кияни обрали туристичний бренд міста

Кияни обрали туристичний бренд столиці.

Згідно даних інтернет-голосування, перемогла робота «Київ – місто, де все починається», яка набрала понад 9 тисяч голосів. Логотип складається з чотирьох символів-легенд і слогана. Крапля - це Дніпро, який знаменує легенду заснування міста, каштан - символ зеленого міста та центральної вулиці Хрещатик, купол – древні храми столиці, а сердце характеризує Київ як місто любові і гостинності.

Конкурс «Логотип та стиль міста Києва» було розпочато у жовтні 2011 року.

На першому етапі конкурсу надійшло 130 робіт. Професійне журі, до складу якого увійшли дизайнери та викладачі київських навчальних закладів, відібрало з них 10 зображень. Після доопрацювання авторами, вказані 10 логотипів вийшли у другий тур, який розпочався 6 лютого 2012 року. Роботи було розміщено на окремій сторінці, де за них мали змогу проголосувати всі охочі авторизовані користувачі соціальних мереж. Крім того, бажаючі голосували надсилаючи СМС-повідомлення.


    фейсбук