Організатори міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення», який в 2017 році пройде в Києві на території Міжнародного виставкового центру, оновили схему залу для глядачів, остаточно адаптувавши її під схему розміщення техніки. 

 

Це дало змогу збільшити кількість посадочних місць у залі, що дасть можливість вийти в продаж з останньою хвилею квитків, повідомив Укрінформ тікетинг-супервайзер «Євробачення» Дмитро Прикордонний. 

За його словами, оскільки ряд унікальних технічних рішень втілюється вперше, схема залу для глядачів трохи змінилася вже після повної інсталяції усього устаткування. 

"Будівля МВЦ є однією з найкращих локацій для «Євробачення» за останні роки з точки зору розміщення сцени, екранів, техніки для спецефектів, музики і світлового шоу. Тому чим ефективніше ми використовуємо кожен сантиметр простору, тим быльш ефектним вийде шоу", - відзначив Прикордонний. 

Він додав, що після зміни схеми незначну кількість крісел довелося змістити через вимоги безпеки і зміни кута огляду. В середньому цей обсяг становить не більш як 2% від загальної кількості місць.  

«Частина квитків на ці місця була розкуплена. Оскільки йдеться про порівняно невелику кількість гостей «Євробачення», офіційний квитковий оператор Concert.ua зможе оперативно зв'язатися особисто з кожним і запропонувати безвідплатну рівноцінну заміну в іншій частині залу або поверне кошти за бажанням клієнта. У зв'язку з оновленням схеми залу також з'явилися додаткові місця в залі для глядачів і, зокрема, в фан-зоні. Це дасть змогу найближчим часом вийти в продаж з останньою хвилею квитків", - наголосив Прикордонний.  

Він також нагадав, що у зв'язку з підвищеними заходами безпеки на концертах конкурсу і «аеропортовим» рівнем контролю на заходи бажано приходити за дві години до початку. Крім того, рекомендується мати при собі документи, що посвідчують особу.

 


    фейсбук