Британська компанія Graphic Armor, яка спеціалізується на виробництві презервативів та іграшок для дорослих, вдало скористалася модним трендом та випустила серію засобів контрацепції за мотивами "Зоряних війн".

Про це повідомляє znaj.ua з посиланням на TMZ.
На сайті компанії та на полицях магазинів Британії та Штатів можна знайти презервативи із зображенням Дарта Вейдера та Магістра Йоди. Таким чином чоловіки зможуть обрати, на якій стороні сили їм займатися коханням - темній чи світлій.
Особлива колекція має назву ідентичну з новим фільмом - "Пробудження сили". Але маркетологи компанії запевняють, що сила має пробуджуватись у штанях покупця продукції. Вони також асоціюють чоловічі принади із світловим мечем.
Вартість одного презерватива складає три долари. Це є достатньо середня ціна на таку продукцію у США. Одразу після випуску продукції продажі компанії виросли на 75% відсотків.
До речі, усі презервативи Graphic Armor випускає виключно в єдиному розмірі, адже, як запевняють у компанії, розмір не має значення.
Зазначимо, що найпопулярнішим фільмом цього року, а можливо і всієї історії, активно користуються комерційні компанії. Кулінари готують їжу, дизайнери шиють одяг, а програмісти випускають ігри та програми на честь фільму і мають величезний успіх.


    фейсбук