У Києві встановили перший шкарпеткомат. Видає по дві пари шкарпеток. Можна вибрати колір і малюнок. Пара коштує 50 грн. Ціна в автоматі нижча, ніж при замовленні в інтернеті. Там вона становить від 50 до 220 грн.

— У світі через автомати продають різні товари, не тільки ­продукти. Вирішили купити такий, що торгував би шкарпетками, — говорить керівник компанії "Семмі Айкон" Філіп Літвінов, 27 років. — Важко було знайти й налаштувати машини, які підходили б під формат шкарпеток. В автомат поміщається 150 пар. Заправляємо його раз на два-три дні. Цей спосіб продажу має бути яскравим і відповідати духу фірми. Акційна ціна діятиме до Нового року.

— Автомати конкурують не зі звичайними крамницями, а з інтернет-магазинами. Дизайнерські шкарпетки найчастіше купують там. Доводиться платити за доставку, чекати на замовлення. Тому автомат — зручне рішення. Коштує він відносно недорого. За хорошої реклами окупиться за кілька днів, — говорить бізнес-консультант Остап Павлюк. — Пристрій можна не купувати, а взяти в оренду. Через автомати взимку вигідно продавати недорогі шапки, шарфи, рукавички чи інший одяг. Ще одна функція пристрою — додаткова реклама марки одягу.


    фейсбук