В даний час, в часи динамічного розвитку індустрії електронної комерції, ринок кур'єрських відправлень (включаючи міжнародні) також розвивається дуже динамічно. Для багатьох людей логістична компанія є дуже зручним і найпоширенішим способом доставки. ЇЇ використовують не тільки інтернет-магазини, а й приватні особи, які пропонують свої речі на популярних аукціонах. Як вибрати кур'єрську компанію, щоб наша посилка дійшла до одержувача швидко і дешево? Перегляньте наш посібник!

  1. Час і швидкість доставки посилки за кордон

Перш за все, при виборі компанії не варто орієнтуватися тільки на найнижчу ціну. Це, звичайно, важливий аспект, і завжди варто враховувати,  скільки коштує кур'єрська доставка, але в першу чергу слід враховувати швидкість послуги. Це залежить в першу чергу від того, скільки точок логістики (пунктів прийому посилок і сортувальних центрів) має дана кур'єрська компанія. Стандарт - доставка протягом 1-2 днів по країні. Але на цей час впливають такі моменти, як: місце доставки (посилка буде довше добиратися до села подалі від великого міста), дата відправлення посилки (у сезон відпусток час доставки буде довшим), а також конкретні години доставки.

  1. Процес отримання посилок міжнародною кур'єрською компанією

Ще одне, що варто перевірити, перш ніж прийняти рішення, це питання отримання посилок для відправлення. Чи забере компанія перевізник їх у вас у вказаному місці та час? Чи потрібно буде доставити посилку в пункт? Якщо перше, то також варто перевірити, як ви будете замовляти кур'єра: по телефону або через систему на сайті кур'єра. Розгляньте всі варіанти і виберіть той, який буде найбільш зручним для вас. Однак заздалегідь перевірте, чи пов’язані з усіма варіантами витрати, і якщо так, які вони. Може виявитися, що вам доведеться доплачувати за отримання посилок протягом конкретної години.

  1. Відстеження посилок на внутрішніх та міжнародних маршрутах

Ця опція завжди корисна, але особливо важлива при відправці посилок за кордон. Так міжнародна доставка посилок зазвичай займає більше часу, щоб доставити посилку, тому добре тримати весь процес під контролем. Відстеження вашої посилки є важливою послугою - дізнайтеся, як ви можете перевірити, де ваша посилка в будь-який момент часу. Це онлайн-система, де ви вводите номер доставки, чи вам потрібно покладатися, наприклад, на зв’язок із відділом обслуговування клієнтів? Виберіть найбільш оптимальне рішення - тільки тоді міжнародні кур'єрські відправлення, а також внутрішні, не будуть завдавати вам багато стресу. Якість і професіоналізм кур'єрської компанії також свідчить про якість ваших послуг.

  1. Місце доставки

У цьому випадку потрібно враховувати, куди ви будете переважно відправляти посилки: локально – всередині країни, чи глобально – за кордон. Якщо це останнє, перевірте, чи компанія доставляє туди, звідки ваші клієнти. Виберіть ту, що має  великий досвід роботи на міжнародному ринку. Також враховуйте спосіб доставки - авіапересилання зазвичай коштує набагато дорожче, ніж посилки, доставлені автомобільним транспортом.

  1. Скарги

Перш ніж вибрати  кур'єрську компанію, уважно перевірте, як виглядає процедура розгляду скарг і що включають прийняті скарги. Зазвичай це: втрата посилки, недоставка її в обумовлений час. Не всі компанії приймають рекламації, якщо посилка пошкоджена. Перш ніж прийняти рішення, ознайомтеся з регламентом - перевірте, чи можете ви легко та швидко подати скаргу. Це дуже важливо, особливо якщо ви відправляєте багато посилок.


    фейсбук