Переважна частина скарг, що надійшли від туристів на телефонну лінію мінкурортів «Вічливий Крим» цього літа, стосувалася місць розміщення, пляжів і сміття.
Про це на прес-конференції в окуповному Сімферополі повідомив так званий «міністр курортів і туризму республіки Крим» Сергій Стрельбицький.
— Вона («гаряча лінія») показала досить високу ефективність. Ми дійсно в цьому році вирішили багато проблем, які перед нами ставили відпочиваючі. Більшість питань були пов’язані з розміщенням. Люди дізнавалися, де вони можуть ще відпочити, хтось дізнавався ціни, когось не влаштовував кондиціонер або номер. На другому місці — питання логістики. На третьому місці — консультації, які в більшості були пов’язані з культурно-пізнавальним туризмом. Звичайно, проблемні питання, яких ми не приховували, були пов’язані з пляжами, зі сміттям, — зазначив Стрельбицький.
Джерело: socportal.info