Як інформує прес-служба Київської міської державної адміністрації, про це повідомила заступник голови КМДА Марина Хонда.

За її словами, Управління туризму та промоцій КМДА завершило літню рекламну кампанію, спрямовану на промоцію Києва як туристичної локації для відпочинку, що проводилася спільно з найбільшою лоукост-авіакомпанією Європи Ryanair. Пропустить через 14 «Туристична привабливість Києва зростає з кожним роком.

Тільки за півроку столицю відвідало майже 900 тисяч іноземних туристів. Поява на українських ринках авіаперевезень європейських лоукостерів посилила інтерес до столиці з боку європейців. Рекламна кампанія, яку ми проводили спільно з Ryanair, довела, що Київ є цікавим для іноземців», – зазначила Хонда.

Рекламна кампанія була орієнтована на ринки Німеччини, Великобританії та Ірландії і проводилася на сайті Ryanair та на сторінках лоукостера у соціальних мережах Facebook та Instagram.