В асортименті американської компанії Groupon, що є продавцем-посередником між локальним бізнесом та покупцями, з'явилися еротичні "бункери до бананів"

Проглянувши новинку, покупці буквально засипали компанію стьобними коментами, передає depo.ua із посиланням на Mashable.
У більшості з них клієнти натякають, що у новинки може бути і більш ширше призначення, ніж просто захищати банани від псування.
Втім, представники компанії не знітилися і надають кожному коментаторові розгорнуту відповідь. При цьому, стратегію вибрали вельми мудру - в половині випадків, співробітники клеять дурня і вдають, ніби не розуміють, про що пишуть потенційні покупці.
Імпровізована гра вдалася досить дотепною - і під самими запитаннями на сторінці компанії у "Фейсбуці", і під репліками її команди - купа "лайків".
Так, на питання "А ви знаєте, на що це схоже?" співробітники компанії відповіли: "Так, на гучну інвестицію".
На питання "А що ви робитимете, якщо ваш банан вигнеться в інший бік" - "Гарна новина: наші "бункери" можуть рухатися у будь-якому напрямку".
На питання "Вони ребристі для більшого задоволення бананів?" - "Це складна тема. Банани навряд чи мають ті самі відчуття, що у людей. Але наші вчені дослідили, що банани насолоджуються комфортом у бункері".
На коментар "Я більше не зможу дивитися на банани, як раніше - покриті вони, чи ні" - "Ми відчуваємо те саме! Коли ми познайомились з "бункером для бананів", кожного разу, коли ми бачимо непокритий банан, ми турбуємось про його безпеку".


    фейсбук

    Останні матеріали