Автори ідеї вважають, що свято жіночої білизни може зібрати в десять разів більше гостей, ніж звичайні «продуктові» фестивалі.

Коли генеральний директор Центру стратегічного розвитку «Маркетингові системи» Анатолій Акантінов озвучив маркетологам ідею проведення «Бюстгальтерні фестивалю», у тих загорілися очі, пише «Інтерфакс».

«Порівняно з традиційними заходами - наприклад, з« Сирним фестивалем », який нещодавно пройшов під Мінськом, на фестиваль бюстгальтерів можна зібрати в десять разів більше гостей. По-перше, тема не заяложена, по-друге, «прив'язана» до місцевості, оскільки саме у Ракові народилася винахідниця сучасного бюстгальтера Іда Розенталь », - счіает він.

На думку експерта, незважаючи на те, що Раков - невеликий населений пункт, туди під час проведення фестивалю бюстгальтерів може приїхати безліч туристів.

«Багатьох, я думаючи, приверне показ бюстгальтерів з подіуму, - вважає Анатолій Акантінов. - Або презентація найбільшого у світі бюстгальтера. Біля подіуму можна навіть організувати VIP-зону - бажаючі заплатити додаткові гроші знайдуться ».

Гендиректор ЦСР «Маркетингові системи» зазначив, що в 2013 році провести фестиваль із залученням вітчизняних виробників нижньої білизни не вийде: у компаній поки не дуже добре йдуть справи з реалізацією продукції. Але 2014 рік - цілком реальний термін.


    фейсбук